در این دوره آموزشی، پشت صحنه تولید یک آگهی تبلیغاتی واقعی را مشاهده خواهید کرد و با مراحل برنامه ریزی، فیلمبرداری، تدوین و پخش یک آگهی تبلیغاتی خدمات عمومی از تلویزیون و اینترنت آشنا خواهید شد. در این دوره، ریچ هرینگتون یک آگهی تبلیغاتی ساخته شده توسط کمپانی RHED Pixel را به طور دقیق مورد بررسی قرار میدهد. این آگهی برای یک سازمان غیرانتفاعی تولید شده است. سرفصلهای این دوره آموزشی، به طور ضمنی به مراحل مختلف پروژه مذکور اشاره میکند: پیشتولید (برنامه ریزی و طراحی)، تولید (فیلمبرداری از صحنهها) و پستولید (تدوین، درجهبندی و فشرده سازی). در قسمتهای مختلف این دوره آموزشی با کلیدهای میانبری آشنا میشوید که امکان صرفهجویی در وقت و انرژی را برای شما فراهم میسازند.
عناوین مطرح شده در این دوره آموزشی:
• آشنایی با پروژه و تیم تولید آگهی تبلیغاتی
• نگارش فیلمنامه
• انتخاب بازیگران
• جستجوی لوکیشنهای مناسب
• زمانبندی و تعیین بودجه تولید
• فیلمبرداری از صحنهها
• زمانبندی مجدد فیلم
• درجه بندی رنگ
• فشرده سازی برای ارائه
آموزش کارگردانی ، فیلمبرداری و ادیت تبلیغات تلویزیونی که توسط تیم آموزش شاتل لند فراهم شده به شما کاربران گرامی تقدیم می شود.
سال انتشار: 2016
مدت زمان: 140 دقیقه
حجم: 577 مگابایت
کیفیت: 960*540
زبان: انگلیسی
زیرنویس: ندارد
پسورد فایل: www.shatelland.com (با حروف کوچک)
نویسنده : عارف |
برچسب ها : اموزش , تدوین , کارگردانی ,